25.1.12

Mereka Melawan Hukum Allah Berkurun Lamanya!

Salam,

Yahudi adalah bangsa yang cerdik, namun sayangnya mereka kekal melawan HUKUM Allah berkurun lamanya.

Merekalah pembunuh para Nabi dan Rasul Yang diutuskan untuk mereka.

Mereka bangga menjadi makhluk perosak dan menuduh orang lain kolot dan rosak.

Mereka menggunakan kecerdikan mereka menguasai dunia dengan sistem perbankan, ekonomi, teknologi dan perlbagai bidang tinggi....

Tapi sayangnya.......... mereka sentiasa berbangga dgn kerosakan yang dicipta....


Tel Aviv, destinasi popular golongan gay


SEORANG pondan membuat persembahan pada satu parti gay di Tel Aviv pada 7 Januari lalu.


TEL AVIV, Israel - Bandar raya Tel Aviv di sini menjadi antara destinasi paling popular yang dikunjungi golongan gay dari seluruh dunia.

Di bandar raya Israel ini, pasangan gay boleh berjalan sambil berpegangan tangan malah, mereka turut dibenarkan bercium di tempat awam.

Selain itu, iklimnya yang nyaman ditambah dengan pelbagai hiburan malam serta kempen berterusan oleh pemerintah banyak membantu menjadikan bandar raya ini sebagai syurga dunia gay.

Pihak dewan bandar raya di sini pula membelanjakan sekitar AS$100,000 (RM310,500) atau lebih dua pertiga bajet pemasaran antarabangsa bagi memancing kedatangan pelancong gay.

"Kami cuba menjadikan bandar raya ini bandar raya contoh dengan mengamalkan keterbukaan, pluralisme dan toleransi," kata Datuk Bandar Tel Aviv, Ron Huldai.

Menurutnya, puluhan ribu pelancong gay dari luar negara berkunjung ke bandar raya ini pada setiap tahun.

Tel Aviv juga diumumkan sebagai bandar raya gay paling terbaik di dunia pada 2011 selepas ia memenangi tempat pertama pada satu pertandingan antarabangsa. - Agensi

No comments: