2.5.12

TESTIMONI YANG MEMBERI SEMANGAT....

Allwee Maps Posted on 2012-04-03

Salam, Saya dan isteri mengikuti AMP Dr sebagai Peserta Diamond bertarikh 28-30 Okt Yang Lalu. Pada mulanya, saya mempunyai sikap skeptikal dgn Dr terutama isu Mengenal Masa Depan melalui tarikh lahir. 
 Selepas mengikuti AMP, perasaan itu berubah menjadi positif dgn apa yang dr bawa kerana baru saya faham beza meramal dgn membaca kod DNA yang dah ada dan mengenal potensi diri sebagai strategi utk membina kehidupan kaya dan berjaya. Program AMP byk mengubah persepsi saya dan isteri terhadap kehidupan dan bisness pendidikan (kecil-kecilan) yang saya n isteri usahakan. Apa yang dr berikan kpd kami sesuatu lebih 300 strategi pemasaran yang hebat.... 40% saya dah tahu melalui pembacaan kerana saya seorang trainer Human Resources Development tetapi kurang sedar akan kehebatan dan kurang amalkan sgt dalam hidup. Seminar AMP menyedarkan saya "FAST ACTIONs = Fast Results" 
Seminar AMP Dr membuka dimensi baru buat saya, isteri dan keluarga. Kami membuat matlamat baru utk memperbesarkan lagi perniagaan kami dengan mempunyai 2 units/deparment besar yang mambuatkan kami akan lebih pakar - hebat - kaya dan berjaya. Thanks Dr... Kepakaran dan Kehebatan Pengalaman Anda berguna Utk semua orang yang ingin berjaya. KEPAKARAN KAMI ialah 
1. Memperkasakan bayi dan kanak-kanak di bawah 4 tahun boleh membaca pada usia 3 tahun dgn lancar, membina 25% sel otak tambahan, merangsang kecerdikan dgn latihan fizikal yang hebat. 
2. Menukar pekerja yang bermasalah di dalam organisasi menjadi pekerja yang hebat, bernilai tinggi dan setia pada organisasi melalui kecerdikan FAKIIH dan AREF. 
++++++++++++++++++++++++ 
Seminar Marketing Power byk membantu perniagaan kami, mengeluarkan saya dan isteri drpd stress perniagaan kepada peluang. Kami sekarang membuka cawangan ke 3, perniagaan Taska AlHumairaa kami di Bandar Baru Bangi. 
TQ Dr atas ilmu yang diberikan. Selepas seminar marketing power, kami telah pergi ke seminar advanced marketing power, advanced sales power, skpd dan Intensif Mentor Kekayaan dan Kejayaan....malah turut mengajak abang dan kakak kami join sama.... kita berusaha, Allah yang tentukan...Amin!
 
Testimonial
Banyak kata-kata Dr dalam AMP membuatkan isteri saya lebih memahami dan mempraktiskannya sekarang ini iaitu 
1. Kita kena berfikiran besar dan membuat tindakan besar utk berjaya 
2. Fast Action, Fast Result. 
3. M.E.S.T.I dalam membuat bisness. 
4. Kata-kata yang diungkapkan akan menjadi realiti 
5. P.O.W.E.R dalam kaya dan berjaya 
6. Kita ada byk cara utk berjaya. 
7. Bisnessman/woman perlu bercuti 3 kali setahun. Apa yang kami buat sekarang ialah 
1. Mengubah konsep iklan kami mencari pekerja iaitu guru dan pengasuh taska. 
2. Menyediakan waktu untuk kami bercuti 3 kali setahun. 
3. Mandi AURA setiaphari....byk perubahan emosi dan perasaan yang kami rasai semakin positif. Muka isteri saya semakin ceria dan bertenaga. 
4. Menyusun bisness menjadi semakin tersusun dgn membina pengkhususan tugasan. 
5. Berfikiran besar dan malatih diri berfikir macam orang kaya dan berjaya. 
6. Kami Mendaftar program ASP 
7. Kami berdua juga Mendaftar prgram PLATINUM..... 
KEPAKARAN KAMI ialah 
1. Memperkasakan bayi dan kanak-kanak di bawah 4 tahun boleh membaca pada usia 3 tahun dgn lancar, membina 25% sel otak tambahan, merangsang kecerdikan dgn latihan fizikal yang hebat. 
2. Menukar pekerja yang bermasalah di dalam organisasi menjadi pekerja yang hebat, bernilai tinggi dan setia pada organisasi melalui kecerdikan FAKIIH dan AREF dan mengenal 10 potensi kehebatan manusia....................
6 · ·

No comments: