Ahlan Wasahlan...

Jawatan Kosong Untuk Gadis Bawah 27 Tahun

Minuman Kesihatan dan Kekuatan

Minuman Kesihatan dan Kekuatan
Belum Cuba ..Belum Tahu... Cuba dulu baru tahu..

SAMBUTAN TAHUN BARU UNTUK APA? APAKAH AKIBATNYA?

Hari ini adalah 31 Disember 2009, Malam ini muda mudi di Malaysia meraikan kedatangan tahun baru 2010.... bukan sahaja muda - mudi malah bapak menteri, orang dewasa dan sesiapa sahaja cuba melahirkan kegembiraan dgn kedatangan tahun baru dengan menyambutnya tepat JAM 12 tengah malam.....ada yang meraikan sehingga 2-3 pagi!

Kenderaan awam juga menyediakan kesefahaman dgn menambah bilangan tren atau bas sehingga 2 pagi... bagi memudahkan rakyat pulang ke rumah masing-masing setelah menyambut tahun baru sama ada di dataran atau di kelab atau di pub-pub... Oh! MALAYSIA... negara yang diperintah oleh orang Melayu Muslim.

Kebebasan muda-mudi akan memberikan impak negatif dalam membina perhubungan kemanusiaan.... malam ini di KL... mat-mat rempit berkeliaran..membawa bohsia-bohsia... merempit di jalanan sebagai upacara menyambut tahun baru...... Polis terpaksa mengerah lebihan anggotanya untuk menghalang/mengekang upacara ini....

Di pub/kelab atau di pinggiran Bangsar, anak-anak muda Muslim yang jahil tentang agama, yang hanya Islam pada nama atau Islam pada keturunan akan meneguk arak sambil mengucapkan "peace" n "happy new year!"



1_463685208l.jpg



Pada malam ini juga, selepas menyambut tahun baru di dataran, maka akan banyaknya Dara-dara menyerahkan kehormatan pada kekasih dengan alasan "Cinta sejati....Hidup semati" maka jika diuji dan menjadi.... maka... lebih banyak janin yang digugurkan dan lebih banyak bayi yang baru lahir akan dibuang.... dibuang kemana?... tong sampah, ditinggalkan di surau, masjid atau di padang...atau di mana sahaja..... pusat pelindungan wanita/gadis akan sentiasa didatangi peserta baru!

Malam ini, syaitan akan berpesta sebab banyak tajaan untuk meraikannya... semua budaya terpendam keluar ke ibu kota atau ke bandar-bandar utama.... budaya kuning, hijau, biru dan kelabu....

Malam ini juga GERHANA berlaku.... apakah ertinya semuanya ini..... ujian tuhan pada hambanya...bersyukur atau kufur....

Apakah erti Sambutan tAHUN bARU sebenarnya...? apakah ianya tempat melahirkan anak haram? adakah ianya menunjukkan kebolehan remaja/beliau melayu muslim minum anak, berzina, memakai pakaian menjolokkan mata, menambahkan dosa tanggungjawab mak n ayah, membebaskan diri dan nafsu?

Ya! apakah erti menyambut tahun baru?

Mayat bayi dibuang bagai sampah


INILAH mayat bayi perempuan yang ditemui oleh seorang pekerja am MBI ketika sedang memungut sampah di Pangsapuri Ashby, Jalan Hospital, Ipoh semalam.


Ini Budaya Kita!



Music Myspace Comments


Misteri lubang tandas tersumbat terjawab

PULAU PINANG 30 Dis. - Siapa pun tidak menyangka bahawa sebuah tandas yang tersumbat di sebuah kilang di Zon Perindustrian Bebas Bayan Lepas di sini berpunca daripada mayat seorang bayi yang dibuang.

Bayi perempuan malang itu ditemui oleh seorang tukang cuci tandas yang sebelum itu menerima aduan mengenai tandas tersumbat di kilang tersebut pada pukul 2.15 petang ini.

Tukang cuci itu terkejut apabila mendapati punca tandas tersumbat disebabkan terdapat mayat seorang bayi yang tersangkut dalam salah satu lubang tandas.

Dia segera memaklumkan penemuan mayat terbabit kepada pihak pengurusan kilang yang kemudian membuat laporan polis.

Ketua Polis Daerah Barat Daya, Supritendan Hatta Mohd. Zin ketika dihubungi mengesahkan penemuan mayat bayi itu.

"Disebabkan keadaan bayi yang tersangkut dalam lubang tandas itu, kita terpaksa meminta bantuan anggota Balai Bomba dan Penyelamat Bayan Baru untuk mengeluarkan bayi itu.

"Pihak bomba terpaksa mengambil masa hampir tiga jam untuk mengeluarkan bayi perempuan itu yang ditemui cukup sifat," katanya.


No comments: