15.12.09

Antara SuperPower, Niat, Kehendak Diri dan Aura

Ilmu tenaga dalam merupakan satu cabang ilmu yang popular di Malaysia. Anjurkan apa sahaja kursus yang berkaitan dgn perbagai nama sama ada diberi nama sebagai tenaga dalam atau tenaga alam atau menggunakan nama yang saintifik seperti supersonic energy, Reiki, Prana, Tenaga Alam Semesta, Rauch, Kundalini, Usui, Tenaga Hikmah, Tenaga Ariff, Tenaga Alif atau pelbagai nama klasik.

Semuanya merujuk kpd Aura/Gegaran Tenaga yang memperkasakan diri dgn satu kekuatan yang luar biasa dan berbeza dgn orang biasa.


Semuanya bermula dengan niat dan keinginan serta kehendak diri ingin melakukan sesuatu yang berbeza dgn persekitaran.... kehendak yang hebat, jelas dan tersusun.....

lihat sahaja Kosmo Hari ini.... kehendak yang hebat daripada kanak-kanak sehingga menjadikan tindakannya juga mengkagumkan....

Budak enam tahun tarik kereta Mercedes E240



SANTOSPERUMAL menarik kereta Mercedes E240 dinaiki empat lelaki dewasa dengan berat keseluruhan 1,955 kilogram di Kampung Jawa, Klang semalam.



KLANG - Biarpun baru berusia enam tahun, seorang kanak-kanak lelaki sudah digelar hero apabila mampu menarik sebuah kereta jenis Mercedes Benz E240 yang dinaiki empat lelaki dewasa dengan berat keseluruhan 1,955 kilogram sejauh 120 meter dalam masa dua minit.
Kejayaan T. Santosperumal (gambar kecil) menarik beban yang hampir 56 kali ganda berat badannya dengan hanya satu lilitan tali di pinggang berjaya dicatatkan sebagai rekod baru dalam Malaysia Book of Records (MBOR).
Sebaik berjaya sampai ke garisan penamat, anak sulung daripada empat adik beradik itu sempat melaungkan 'Satu Malaysia' sambil melompat kegembiraan.
Santosperumal ketika ditemui menyatakan dia berasa gembira kerana berjaya menarik kereta tersebut walaupun tidak menjalani latihan harian.
"Selepas ini, saya mahu tarik kapal terbang," katanya pada sidang akhbar di premis besi buruk milik bapanya, N. Thiagu, 42, di Kampung Jawa di sini semalam.

No comments: