Ahlan Wasahlan...

Jawatan Kosong Untuk Gadis Bawah 27 Tahun

Minuman Kesihatan dan Kekuatan

Minuman Kesihatan dan Kekuatan
Belum Cuba ..Belum Tahu... Cuba dulu baru tahu..

Pendedahan Berdasarkan Kajian dan Bukti Saintifik....Andalah penilainya...

Dua pakar sahkan pelaku adegan lucah mirip Anwar

KUALA LUMPUR: Dua pakar dari Amerika Syarikat (AS) yang menjalankan analisis mengenal pasti wajah (Facial Recognition Analysis) terhadap pelaku seks lelaki dalam rakaman video seks didedahkan trio Datuk T Mac lalu, mengesahkan lelaki itu mirip Datuk Seri Anwar Ibrahim.
Analisis dijalankan Profesor Hany Farid dan Profesor Lorenzo Torresani dari Dartmouth College, Handover, New Hampshire, AS itu juga mendapati rakaman video itu adalah tulen tanpa diubah suai atau menggunakan teknik ‘super impose’ dan berasal daripada alat perakam video digital (DVR) yang dirampas daripada ahli perniagaan, Datuk Shazryl Eskay Abdullah.

Keterangan juga mendapati rakaman video itu diambil dalam sebuah bilik apartmen di Ampang, di sini dan selepas polis mendapatkan rakaman melalui kamera litar tertutup (CCTV) diperoleh dari apartmen itu, mendapati kehadiran Anwar bersama Eskay di lobi apartmen berkenaan pada 21 Februari lalu.

Muhammad Shafee ketika ditemui pemberita, berkata imej gambar Anwar dianalisis oleh dua pakar Amerika Syarikat menunjukkan 99.9 peratus persamaan dengan pelaku seks lelaki dalam imej rakaman video seks terbabit.

======================

Dibawah ini saya sertakan 2 pandangan yang kontraversi tetapi penulisnya adalah seorang lawyer/peguam yang terlatih menggunakan pemikiran berstruktur....

Pandangannya nampak agak tajam tetapi ada idea-idea beliau yang boleh membuka ruangan pemikiran kita...agar...tidak taasub kepada manusia/individu/peribadi tetapi taasub hanya kepada Allah dan ajaran Rasul yang sunni dan bersih

Salam menyelami....

25 June 2011

VIDEO AGEN ASING?

(Lee Kuan Yew pernah mendedahkan bahawa Bahagian Risikan Singapura mempunyai "bukti teknikal" kegiatan Anwar dan "Anwar walks into the trap!!!)

Salam 2 all.

Siapa sebenarnya yang merakamkan videoklip adengan "kondang-kondi" Anwar Ibrahim dengan China-Doll itu? Itulah persoalan besar yang bermain dalam fikiran rakyat. Prosiding perbicaraan Datuk Trio semalam, walaupun jelas membuktikan Jantan-X sebagai Anwar Ibrahim, tetapi meninggalkan persoalan besar; siapa dalang yang membikin rakaman tersebut? Kerana Mahkamah dimaklumkan bahawa dalang pembuat video itu tidak diketahui lagi!

Teman menerima banyak pertanyaan mengenai kemusykilan itu. Yang nyata, Datuk Eskay, rakan baik Anwar, tidak membuat rakaman tersebut. Beliau menjumpai alat perakam dan videoklip itu. Datuk Shuib dan Tan Sri Rahim lagi lah takde kena mengena, sebab prosiding semalam membuktikan mereka sekadar membantu menyiarkan videoklip tersebut. Jadi siapa dalang yang membuat rakaman tersebut?

Apa yang jelas ialah dalang pembuat rakaman tersebut sudah tentu bukan calang-calang orang, atau kumpulan, kerana:

1. sudah pasti mereka mempunyai maklumat tentang lokasi kegiatan Anwar;
2. mereka mempunyai akses ke bilik kegiatan tersebut;
3. mereka mempunyai kepakaran dan dana yang cukup untuk melaksanakan operasi.

Teman cukup yakin orang atau kumpulan yang melaksanakan operasi tersebut adalah agen-agen negara asing kerana:

1. sudah pasti mereka yang memasang alat perakam tersebut sudah tahu Anwar Ibrahim akan membuat "taklimat pelaburan" didalam bilik tersebut; maka mereka memasangnya didalam bilik itu. Ini menimbulkan persoalan, bagaimana mereka tahu Anwar akan "bercucuk-tanam" dalam bilik tersebut.

2. mengikut maklumat yang diperolehi, Anwar telah beberapa kali menggunakan bilik atau lokasi yang sama untuk tujuan "main kondang-kondi" ni. Bermakna samada pembawa Anwar, iaitu rakan baiknya Datuk Eskay yang bocorkan maklumat, atau kakitangan apartment yang membocorkan kegiatan Anwar disitu. Atau ada pihak yang sudah memang sedia memantau dan mengekori Anwar. Datuk Eskay langsung tidak mengetahui tentang adanya alat video perakam itu, jadi kemungkinan besarnya bukan Datuk Eskay. Mungkinkah kakitangan apartment itu sendiri?

3. Atau adakah agen negara asing sudah mengetahui tentang kegiatan Anwar ini? Dan memantau serta merakam "adengan kondang-kondi' Anwar itu? Kalau benar, apa matlamat mereka? Apa kepentingan mereka?

4. Kita perlu ingat bila Anwar sudah beberapa kali pergi ke lokasi yang sama, atau kegiatannya dilokasi yang sama sudah dibocorkan, maka mudah lah pihak agen asing yang memantau kegiatan Anwar melaksanakan operasi mereka.

5. Kita juga perlu ingat bukan mudah hendak memasang empat (4) buah alat perakam video "high-definition camera" didalam sebuah bilik yang disewakan saperti hotel atau servis apartment. Bermakna kumpulan agen asing ini sudah tahu Anwar akan ada disitu, dan mempunyai banyak masa untuk memasang alat perakam video itu.

6. Dan kita perlu ingat, untuk melaksanakan operasi saperti ini memerlukan kos yang sangat tinggi. Peralatan perakam yang canggih saperti yang digunakan sangat mahal. Untuk menampung anggota risikan yang melaksanakan operasi bukan murah yop. Nak membayar pemberi maklumat, tempat penginapan, mereka yang memberi akses kepada agen-agen ini masuk ke bilik adengan untuk memasang perakam video tersebut, kos logistik dan banyak lagi. Pendek cerita, bukan murah yop.

7. Oh ya, jangan lupa lokasi tempat adengan "kondang-kondi China-Doll" itu berlaku ada kedutaan negara asing yang berdekatan. Mike tahu kedutaan apa tu yop? Cuba mike lalu kat depan loksai tu dan tengok, jelas tertulis kedutaan negara mana!!!

Bila mengimbas kembali pendedahan oleh portal WikiLeaks, berderaulah darah teman! Kita jangan lupa dalam pendedahan yang menggegarkan dunia risikan, WikiLeaks antara lain pernah mendedahkan kabel pertukaran maklumat diantara mantan Perdana Menteri Singapura Lee Kuan Yew, Bahagian Risikan Singapura/ Australia dengan Bahagian Risikan Amerika Syarikat.

Antara yang didedahkan ialah, Bahagian Risikan Singapura/ Australia mendedahkan bahawa "mereka mempunyai bukti & keterangan teknikal" tentang kegiatan Anwar Ibrahim. Apa dia "bukti teknikal" itu? Adakah ianya termasuk rakaman video Anwar Ibrahim. Kita perlu ingat yang perakam video dan rakaman videoklip yang dijumpai oleh Datuk Eskay, kawan baik Anwar itu hanyalah secara kebetulan beliau terjumpa. Persoalannya, adakah mereka, iaitu kumpulan agen asing ini sudah mempunyai rakaman-rakaman lain sebelum daripada itu?

Yang lebih parah, mantan Perdana Menteri Singapura Lee Kuan Yew menyatakan dalam pendedahan WikiLeaks itu, bahawa bukan sahaja Bahagian Risikan Singapura mempunyai "bukti teknikal" mengenai kegiatan Anwar, malah beliau dengan jelas menyebut "Anwar termasuk didalam perangkap tersebut"!!! Apa perangkap yang dimaksudkan oleh Lee Kuan Yew? Adakah termasuk rakaman video 'adengan kondang-kondi dengan China-Doll" ini atau adengan lain-lain?

Teman teringat semasa lawatan Lee Kuan Yew ke Malaysia selepas pilihanraya 2008, beliau menemui beberapa pemimpin Pakatan pembangkang terutamanya dikalangan pimpinan PAS dan DAP, dan beliau langsung tidak menemui Anwar. Dan teman masih ingat kenyataan yang disampaikan kepada kami oleh pimpinan yang berjumpa Lee Kuan Yew mengenai apa yang telah disebut oleh Lee Kuan Yew, "everytime Anwar touchdown in Singapura, we have cameras monitoring him, and we know his activities. Be careful!".

Kalau tak percaya, cuba tanya beberapa kepimpinan Pakatan pembangkang. Malah antara mereka pernah membuat komen selepas pendedahan Lee Kuan Yew itu, "tak habis-habislah Anwar ni". Tak percaya cuba tanya dema yop! Itupun kalau dema masih nak bercakap benar lah. Paham-pahamlah kalau perjungan Negara Islam pun mereka boleh campak ke longkang kerana ugutan seorang punjabi tak berturban, bayangkanlah apa yang mereka mampu buat!!!

Jadi yop, persoalan besar yang rakyat perlu tanya sekarang ini ialah, apakah Bahagian Risikan Singapura mempunyai "bukti teknikal" kegiatan "kondang-kondi" Anwar Ibrahim? Dan berapa banyak bukti teknikal yang mereka ada tu? Apakah bukti teknikal itu boleh memudaratkan kedaulatan Malaysia dan mengamcam keselamatan negara?

Kalau benar mereka ada bukti teknikal berkenaan Anwar Ibrahim, mike tak nampak ke bahaya yang sedang negara hadapi? Kita semua tahu Singapura semakin terdesak dengan isu pembekalan air bersih dan perluasan tanah untuk penduduknya. Kontrak pembekalan air dari Malaysia ke Singapura akan tamat tidak lama lagi. Kesempitan tanah memaksa Singapura mendapatkan bekalan pasir untuk usaha penebusan dan tambakan laut, hinggakan aktiviti penyeludupan pasir dari Malaysia semakin berleluasa!

Dalam keadaan itu, cuba mike bayang kalau Anwar Ibrahim menjadi Perdana Menteri Malaysia! Orang yang paling tersenyum besar ialah Lee Kuan Yew dan kekawan dia. Sebab, semua masalah besar Singapura itu tadi akan selesai. Apa susah, dengan menggunakan "bukti teknikal" yang mereka ada, mudah sangat bagi mereka "memeras" dan "mengugut" Anwar Ibrahim.

Jangan lupa Anwar Ibrahim hampir memusnahkan negara dahulu apabila beriya-iya mahu melaksanakan preskripsi IMF dalam menangani krisis kewangan dan ekonomi 1998. Bayang apa akan jadi jika Anwar berjaya; kita akan jadi hamba IMF selama-lamanya. Persoalannya, adakah pihak asing tersebut mempunyai apap-apa "bukti" atau "bahan" untuk memeras Anwar, sehingga dia sanggup tunduk kepada telunjuk negara Barat dan IMF dengan prsekripsi yang boleh memperhambakan Malaysia kepada telunjuk asing?

Alhamdulillah Tun Dr. Mahathir bertindak pantas memintas dan mencantas Anwar; dan negara kita bukan sahaja terselamat, malah masih punya maruah dan harga diri kerana kita berjaya menyelesaikan masalah kita mengikut cara kita sendiri, tanpa bergantung atau tunduk kepada sesiapa.

Oleh itu jawapannya mudah yop; Anwar Ibrahim, manusia yang ditabal bininya sendiri sebagai anugerah tuhan wajib dipintas, wajib dicantas; sebelum negara kita tergadai, dan diletakkan dibawah ransom dan tebusan oleh negara asing!!!

Tepuk dada tanyalah iman masing-masing yop. Gunakanlah otak yang ALLAH beri itu untuk berfikir, bukan untuk dibuat sup otak masak lemak cili padi. Dan bila berfikir, tengoklah wajah anak zuriat masing-masing; apa nak jadi dengan masa depan mereka jika ini semua terjadi. Jangan nanti sampai ke peringkat anak cucu mike kencing diatas kubur mike yop; kerana mike menggadai masa depan mereka hanya kerana ketaksuban melampau kepada seorang manusia!!!

Kita bukan gila kuasa, tetapi kita nak halang orang gila daripada berkuasa!!! ALLAH huakbar
..ALLAH huakbar..ALLAH huakbar..!!!

Adios amigos, grasias senor.

Wallahua'lam & wassalam.

Zulkifli Bin Noordin
Sabtu
23 Rejab 1432
25 Jun 2011

24 June 2011

DAH TERANG BERSULUH PULA!

(Adakah doa munajat Saiful Bukhori dimakbulkan ALLAH? Adakah sumpah la'nat Saiful Bukhori ditunaikan ALLAH?)

Salam 2 all.

Melainkan Anwar Ibrahim sudah hilang sifat kemaluan, dia wajib letak jawatan!!! Semua jawatan. Takde dolak-dalih dah. Takde putar belit, takde bohong lagi. Semuanya sudah jelas. Daripada prosiding pertuduhan terhadap Datuk Trio pagi tadi di Mahkamah Kuala Lumpur atas dakwaan menyiarkan video lucah, terbukti perkara berikut:

1. lapuran pakar daripada Dartmouth College, New Hampshire, Amerika Syarikat mengesahkan lelaki didalam videoklip tersebut ialah Anwar Ibrahim;

2. rakaman kamera litar hotel membuktikan Anwar Ibrahim dan Datuk Eskay berada di lobi pada tarikh kejadian;

3. lapuran pakar membuktikan ketulinan rakaman tersebut dan tiada sebarang unsur tampalan atau 'superimpose';

4. Datuk Shazryl, rakan baik Anwar dan turut dirakam didalam videoklip tersebut serta turut kelihatan didalam kamera litar di lobi bersama Anwar mengakui lelaki itu ialah Anwar Ibrahim;

5. Videoklip tersebut mengesahkan terdapat tiga watak didalam videoklip tersebut iaitu seorang lelaki (Datuk Shazryl), seorang lelaki dikenalpasti sebagai Anwar Ibrahim dan seorang wanita berbangsa China.

Perlu teman tekankan disini kita tidak menuduh Anwar berzina dengan China-Doll tersebut. Itu persoalan yang perlu dibuktikan di Mahkamah Syariah berdasarkan beban pembuktian yang ditetapkan syara'.

Apa yang penting disini ialah video tersebut membuktikan Anwar Ibrahim tidak layak menjadi pemimpin, apatah lagi menjadi Perdana Menteri sebuah negara umat Islam!

1. Di Amerika, Ahli Kongres Demokrat bernama Weiner meletakkan jawatan setelah gambar separuh lucahnya tersebar di laman cyber. Beliau mengakui kesilapan dan meletakkan jawatan, terutama setelah ditegur oleh Presiden Obama sendiri;

2. Di Turki, enam orang bakal calon pilhanraya sebuah parti politik meletakkan jawatan parti dan menarik diri daripada bertanding dalam pilihanraya Turki setelah video lucah membaitkan mereka disebarkan dilaman web;

3. Di Indonesia, saudara Ariffinto, Ahli MPR Parti Keadilan Sejahtera, Indonesia meletakkan jawatan setelah dirakan menonton satu videoklip lucah semasa Dewan sedang bersidang;

4. Di Amerika Syarikat, Dominique Strauss-Kahn, Pengarah Urusan IMF meletakkan jawatan setelah dikenakan pertuduhan cuba merogol seorang pembantu hotel di New York, dan menyerahkan sampel DNA nya untuk ujian pihak polis;

Tetapi di Malaysia, setelah dipanggil membela diri kerana meliwat pekerjanya sendiri Saiful Bukhori Azlan, dengan pembuktian DNA yang jelas; dan dengan videoklip yang disahkan ketulinannya dan disahihkan dengan laporan pakar ianya Anwar Ibrahim, diikuti dengan rakam kamera litar beliau berada dilobi bersama Datuk Eskay dihari kejadian: manusia yang ditabal oleh bininya sendiri sebagai anugerah tuhan bukan sahaja tidak mahu meletak jawatan, bahkan menyalahkan Kerajaan dan semua orang lain atas kegiatan tidak bermoral dia.

Kekadang bila tengok rentetan peristiwa diatas, orang kafir pun lebih tinggi maruah dan nilai diri serta prinsip mereka. Dan yang paling malang, manusia yang ditabal bin sendiri sebagai anugerah tuhan ini mengheret sekali para ulama' suk, ustad-ustad kalkatu dan yang sewaktu dengannya kedalam kancah kehinaan ini. Benarlah sabda Rasulullah saw, diakhir zaman ini nanti yang ma'ruf jadi mungkar, yang mungkar jadi ma'ruf. Dan yang lebih parah, kita disuruh buat yang mungkar, dan dicegah daripada membuat yang ma'ruf.

Nasihat teman kepada kepimpinan PAS terutama yang melabel diri mereka ulamak supaya bermuhasabah lah diri, takutlah kepada ALLAH swt. Buatlah yang ma'ruf, cegahlah kemungkaran. Kembalilah kepada Islam berdasarkan Al Quran dan sunnah. Pada Haji Hadi, teman seru supaya ambil alih jawatan Ketua Pembangkang. Kembalikanlah integriti dan kewibawaan pembangkang.

Kepada Anwar Ibrahim, letak lah semua jawatan; politik, kerajaan dan lain-lain. Letaklah jawatan sebagai Ahli Parlimen Permatang Pauh; letaklah jawatan sebagai Ketua Pembangkang; letaklah jawatan sebagai Ketua Umum dan Penasihat PKR (lagipun jawatan ni memang tiada dalam Perlembagaan), letaklah jawatan Penasihat Ekonomi Selangor, hentikanlah sandiwara dan lakonan jijik dan kotor ini; hentikanlah mengheret dan memperkudakan para ulama' terutama dari PAS. Ringkasnya: pergilah bertaubat nasuha. Cucilah diri. Kubur dah terlalu dekat. Maut dah terlalu hampir. Siksaan ALLAH itu satu kepastian!!!

Kepada Polis dan Peguam Negara, satu siasatan wajib dilakukan untuk mengenal pasti samada Anwar Ibrahim telah membuat lapuran palsu. Jika keterangan dan bukti cukup untuk mendakwa Anwar Ibrahim atas cubaan membuat lapuran palsu (kerana membuat lapuran polis mendakwa bukan dia didalam videoklip itu), maka pihak polis dan Peguam Negara seharusnya tidak gentar untuk mengheret Anwar Ibrahim ke Mahkamah.

Kepada rakyat Malaysia, berhati-hati. Teman mendapat maklumat dari sumber dalaman PKR sendiri bahawa mereka merancang membuat satu videoklip palsu ataupun mengubahsuai videoklip Eskay sehingga menimbulkan keraguan; dan video palsu itu akan dicetak dengan banyak dan ditaburkan kepada rakyat disegala pelosok negara. Kaum-kaum durjana ini kemudian akan membuat lapuran polis mendakwa UMNO, BN dan Kerajaan bertanggungjawab kononnya menyebar videoklip itu. Setelah rakyat nanti terpengaruh dengan video palsu itu, mereka akan bawak cerita konon jelas dari video palsu itu bukan Anwar Ibrahim. Dan rakyat akan terpengaruh dan percaya sebab mereka sudah menerima video palsu itu. Teman nasihatkan pihak berkuasa dan Kerajaan supaya mengambil tindakan pre-emptif. Jangan tunggu nasik jadi bubur; jangan sampai rakyat terpengaruh saperti cerita 'gambar si-mata lebam'!!!

Adios amigos, grasias senor.

Wallahua'lam dan wassalam.

Zulkifli Bin Noordin
Jumaat
22 Rejab 1432
24 Jun 2011

No comments: